Followers

Saturday, 31 May 2014

Telur di sangka ayam

Telur di sangka ayam

Assalamualaikum kawan kawan cik eda nak kongsi cerita petang ni hehe...

Petang ni lapar pulak perut puas memikir nak makan ape tengok kawan dalam fb kemain nasi goreng pedas la nak jugak buat tapi anak cik eda tak makan pedas... saje je masak nasi asingkan nasi si kecik pastu gorengkan dia telur dadar.

Tengah siap siapkan carrot kacang panjang bawang untuk menumis dia tanya
ape tu mamy? Dia sendiri jawab ayam ke? Haha cik eda iekan je...
Sekali cik eda toleh amboi dah separuh telo dia makan haha x pe la janji dia nak makan nasi putih pun dia makan sedap la mamy pandai mamy masak... dalam hati cik eda senyum je....

Alahai anak... buat la ape pun yang penting makan sayang...

6 comments:

timm bill said...

baguih klau dpt ank yg xcerewet mkn..happy saturday cikeda!

Anizz Annisa said...

xcerewet pon makan..bgusnyee.. :)

dzulnaida ibrahim said...

Hehe... timm bill aah senang kan anak cik eda kicap kipas udang pun boleh... tqtq happy saturday 2 u 2....

Anizz annisa anak cik eda memang x cerewet bab bab makan ni hehe....

Norhasniza Khalid said...

nyum nyum ayam ye..

dzulnaida ibrahim said...

Haha bukan ayam telo dadar je

Sal Bee Yah said...

bagusnya anak cik eda..tak banyak kerenah.. hehe.moga cepat besar jadi anak yang soleh.