Followers

Monday, 12 May 2014

Menu menarik untuk si puteri

Assalamualaikum... Selamat pagi ...waaa pagi ni cik eda bersemangat macam biasa cuma bila fikirkan ape ye menu nak masak untuk makan tengaharini je cik eda jadi kelu beku haha boleh eh cenggitu cik eda ada seorang puteri baru je 4 tahun... tapi susah betul nak ajak makan nasi kalau ye pun dia nak makan dia nak ayam goreng kunyit, nasi putih atau sup je tu dulu la sekarang ni menu dia nak cuma nasi putih dengan kicap je... kadang kadang kalau nak difikirkan takpelah yang penting dia nak makan tapi kesian bagi ikan atau ayam atau sayur semua tolak. kalau gorengkan dia ayam cuma ayam dia makan nasi kemudian kalau makan nasi... nasi je ngan kicap alahai... macamana eh ke memang anak anak peringkat umur macamni memang macamtu selera dia..? Tapi kalau dia lapar sangat kesian tau tengok dia makan laju je nasi putih kosong pun jadi... kesian kan maknya bagi ape pun semua sapu haha anaknya kurus kering mana taknya lauk semua cik eda yang abiskan haha....

7 comments:

mirza syazwina said...

Budak kecik memang gitu kot..hehe..
Comelnya dia ^-^

timm_bill said...

alala..comel..biasa la budk kecik kn..mybe akak ley ubh msak bnda len pulk..hehe..

Yan Saflina said...

eh2, saya hari ni baru je masak ayam masak kunyit, sup untuk suami bawak g keje..hihi..:)

Salam perkenalan.

dzulnaida ibrahim said...

hehe macam macam dah cara nak pujuk dia siap bentuk bentuk lagi makanan nak pikat hati dia... huhu puas da tapi akak boleh lagi sabar sebab macamana pun dia tetap nak makan nasi walau nasi putih atau nasi ngan kicap je...huhu
Terima kasih kawan kawan hehe

Norhasniza Khalid said...

alahai.. teciannya dia.. nanti unty as masakkan oke..

tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 106
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

dzulnaida ibrahim said...

Norhasniza Khalid hehe nanti unty as masak sedap sedap tau cik eda pun nak makan jugak hahahahaaa