Followers

Saturday, 17 May 2014

Rindu Mak

Assalamualaikum ape kaba kawan kawan hehe...
Malam ni cik eda x ke stadium dengar dari jauh je... kabanya jdt lwn pahang seri 2 sama... cewah pandai pulak cik eda hihi

Malam malam cengini mak minta urut tangan sian dia x berapa sihat tapi demi nak jumpa anakanda tercinta sanggup datang sini dipimpin bapak walau kaki x kuat lagi nak melangkah... harini memang kami x kemana mana memang masa betul betul dihabiskan bersama mak sian tau mak cik eda kaki sakit huhuhuuu...

Malam cik eda tlg urutkan tangan dia selalu je kebas lama x berkepit dengan mak masa ni ler cik eda gunakan sebaik baiknya...hehe sayang mak ketat ketat... dalam hati bila la lagi dapat jumpa mak kan... semoga kawan kawan doakan supaya mak cik eda kaki lututnya sentiasa dan bertambah tambah baik macam macam ubat dia dah makan...

Sekian untuk malam ni cik eda pun x berapa sihat ni huhuhuuu... selamat malam sampai kite jumpa lagi tungguu ya...!!!

2 comments:

timm_bill said...

huhu..timm lgi rndu mak..bpa buln da kt srawak ni..huhu..

Efa Aziz said...

Semoga mak cik eda & cik eda sentiasa sihat :)