Followers

Monday, 12 May 2014

Semangat Berusaha Sentiasa Berkobar kobar..

As salam selamat pagi.... Hehe.... Cik eda tak boleh tido la.. Nak share la.... baru berjinak jinak ni hatitu macam x senang duduk kan mula mula guna laptop sekarang pulak nak guna tab pulak hihi bukan apa kalau guna tab cik eda dok mana mana pun boleh cite kan... al maklumlah idea kan tengah membuak buak haha... Nak dijadikan cerita cik eda ni x lah reti sangat guna alat alat gajet canggih ni tapi kalau tak belajar tak reti guna pulak jadi macamana pun kite kene belajar....mula memang la susah akhirnya pasti berjaya betul tak...hihi Kalau kite nakkan sesuatu kene usaha tanpa usaha kite takkan berjaya macam cik eda ni ha in shaa allah sikit sikit lama lama jadi bukit haha Time ni en abang ngan si kecik tu dah tido cik eda pulak duduk dalam gelap mengarang ni ha.... opss!!! Cik eda semalam dapat cerita panas dari sorang kawan kesian simpati sedih semua ada tapi x tau nak mula dari mana nanti cik eda fikirkan dulu ye macamana nak luahkan dan nak minta pendapat kawan kawan pasal cerita ni.... Ok la dulu macam haus pulak ni cik eda undur diri ye jumpa lagi nanti tata titi tutu.... Assalamualaikum.....

2 comments:

Norhasniza Khalid said...

cerita apakah itu..

dzulnaida ibrahim said...

Norhasniza Khalid... cite panazzz haha nanti eh cik eda tengah fikirkan lagi macamana nak mulakan menaip... tunggu ea...