Followers

Saturday, 31 May 2014

Kerana Terpaksa Aku Relakan

Orang kata cintaku ini hanyalah kisah dongeng...
Tapi aku tetap tega mengharap selagi kau masih ada di sisi... 


Cik eda beli buku ni disebabkan cerita jam 7 malam setiap hari isnin - khamis hehe x sabar nak baca buku ni kan marila kawan kawan sama sama kite baca buku ni haha

Sanggup tu beli buku puas cari nasib ada 1 kedai tu stok dia banyak....hehe

3 comments:

timm bill said...

tgh nk mncari buku tuan rumah, pmbntu rumah..hehe..

Ainim Suju said...

macam tak best je cerita tu.hehehe

dzulnaida ibrahim said...

Timm bill jumpa tak bukunya? Hehe

Ainim Suju hehe sebab tu x nak tengok tv nak baca habis cepat cepat bukunya hehe