Followers

Sunday, 8 June 2014

Bersendirian Tanpa Si Dia

Assalamualaikum....

Harini cik eda bersaorangan tanpa anak.. awal awal pagi anak cik eda dah keluar ekot dady pegi family day. 

Biasanya anak memang sentiasa bersama berkepit 24 jam dengan cik eda bila dia x de ni sunyi je kan...

Cepatlah masa cik eda x sabar nak jumpa dia....sunyi sangat sangat dengan celoteh dia yang tak reti dok diam tu....

4 comments:

aRz MoHa said...

betul sunyi tanpa anak. Pernah sekali dua pengasuh bawak gi jalan ke kampung halaman dia. walaupun tak jauh sgt tapi sampai lewat malam. risau la jugak. rindu lagilah. anak pertama pulak tu :)

dzulnaida ibrahim said...

aRz MoHa.... kan sama la cik eda sorg je peneman setiap hari... buat ape pun x kene bila dia x de kan...

Vee Sandi said...

sapa tak rindu anak kan ...

dzulnaida ibrahim said...

Vee Sandi kan... mesti la rindu hihi